1/2/2018
Slábnoucí světelný otisk
Slunce se opírá do mraků. Žene je po obloze a svými dlouhými prsty osahává hladinu klidného jezera. Sedíš na břehu a pozoruješ slábnoucí světelný otisk jako v zrcadle. Čekáš, až přijde noc.
1/2/2018
Slunce se opírá do mraků. Žene je po obloze a svými dlouhými prsty osahává hladinu klidného jezera. Sedíš na břehu a pozoruješ slábnoucí světelný otisk jako v zrcadle. Čekáš, až přijde noc.
Čti dál:
Na Colours prší častěji než v textech kapely Priessnitz
Kdysi mi kamarád Lukáš, bubeník z kapely Fvtvre říkal zajímavý postřeh. Na každé desce Priessnitz musí alespoň v jedné písničce pršet. Na Colours musí pršet pokaždé. Včera taky pár kapek spadlo. I zajímavé hudby padalo dost. Třeba Hurray For The Riff Raff se skvělou zpěvačkou, co si léčí komplexy ze svých portorikánských kořenů. Drive Stage se v úvodních tónech transformovala na pódium v Bang Bang Bar Davida Lynche někde poblíž Twin Peaks.
Težko je, když to velký uvnitř pořád nemůže ven.
V opuštěným kraji Rychlebských hor končí den. Tráva tě schová, když se zavrtáš daleko od značených cest. Miluju, když se den láme v noc a zvedá se vítr. Ohýbá osamělé stromy na louce. Větve se napínají jako plachty korábů ztracených v kdesi oceánech. Lovím útržky, co zůstaly z Akropole. Stíny na svazích Králického Sněžníku přede mnou se mění a já jen tak ležím. Padá tma, cítím, jak prostupuje.
Vše dobré do roku 2013
Je tomu víc jak třináct let, co jsme odehráli první koncert v Brněnském Greenu. Vzpomínám na tehdejší oči čerstvých středoškolských absolventů, zalepené malichernostmi malého města, najednou oslněné vírem moravské metropole. Tehdy jsme snili o závratné budoucnosti plné rock’n‘rollu. O životě jsme věděli hovno, ale my mysleli, že nám svět leží u nohou.