23/1/2024
Koncert s Downbelow v kopřivnické Féjkovně 2.0
Po letech návrat s Downbelow do Kopřivnice, kde odehrajeme koncert v klubu Féjkovna 2.0. Vypadá to, že zahrajeme i jednu novinku.
23/1/2024
Po letech návrat s Downbelow do Kopřivnice, kde odehrajeme koncert v klubu Féjkovna 2.0. Vypadá to, že zahrajeme i jednu novinku.
Čti dál:
Sobotní dvoják
Koncerty jsou fajn. Zvlášť když se povedou. O víkendu jsme byli v dobré společnosti. Ve Frýdku-Místku s Jasnou Pákou a Garáží, na Čeladné s Davidem Kolerem. Hraje s námi teď Petr Kružík, když Priessnitz zrovna hybernují. Chystáme spolu na podzim nějaké novinky. Těším se, až se zavřeme na pár dnů v Jeseníkách a budeme tvořit. Vždyť tvoření je na životě přece to nejkrásnější.
Floex: Spíš mě zajímají příběhy
Jeden z hudebních vrcholů letošní Divadelní Flory byl koncert multiinstrumentalisty Tomáše Dvořáka aka Floexe. Jeho smyčky ve středu rezonovaly nočním parkánem, vrstvily se do hlubokých ploch a z dalekých vesmírů snášely dolů na zem jarní chlad. Léto z minulých dnů na chvíli prostě zmizelo. Stejně jako mé připravené otázky, které mi po koncertě připadly najednou prázdné. Během vystoupení jsem pochopil, že za Tomášovým setem není jenom slepé točení čudlíky, ale širší kontext.
Downbelow, Periferic a Dead Hornet
Pravý nefalšovaný undergroundový večírek ve společnosti třech nezávislých formací se uskuteční v sobotu 22. října ve zkušebně Hospody U Studny v Bašce. Vystoupí: alternativní, Indie-rockoví Downbelow; postgrungeoví, snad i hard rockoví Periferic a alternativnně grungeoví Dead Hornet.
Kafka band a puchýře velké jak Amerika
Poslední den Colours of Ostrava. Nohy nachodily kilometry a zdobí je obrovské puchýře. Trmácím se přes celý areál, začátek stejně asi nestihnu. Unavené tělo se vidí už v posteli, zahrabané v peřině. Foťák uklizený někde v koutě a hlavně neslyšet žádnou muziku, alespoň týden. Čtvrtý den festivalu si vybírá svou daň. Energie už dávno žádná. Ale na koncert Kafka bandu jsem se přece jenom těšil. Světlo na konci tunelu, které ještě udržuje při životě. Projekt kolem Jaromíra Švejdíka a Jaroslava Rudiše sleduji od prvopočátku, když jsem dělal grafiku k jejich prvnímu albu Das Schloss.