8/3/2018
Smutné ráno
Svítání ti oči nepoškrábe. Jenom smyje slzy smutných nočních snů. Vyplaví pichlavé krystalky ledu a ty se zas rozhlédneš po mrazivé sněhové peřině v krajině pod horami.
8/3/2018
Svítání ti oči nepoškrábe. Jenom smyje slzy smutných nočních snů. Vyplaví pichlavé krystalky ledu a ty se zas rozhlédneš po mrazivé sněhové peřině v krajině pod horami.
Čti dál:
Sweetsen fest 010
Dne 2. a 3. července proběhl Sweetsen fest, pro který jsem vytvořil opět jednotný vizuální styl. Hlavním motivem letošního ročníku se stala víceúčelová sportovní hala, jako memento dalšího kontroverzního projektu, který chystá frýdeckomístecká radnice.
Tajný koncert Jaromíra 99 v opavskem KUPE
Tísnivé údolí - blízko hranic vizí Alana Turinga
Teoretický model výpočetního stroje z roku 1936 jako hlavní aktér utopické vize režiséra Stefana Kaegiho v inscenaci Tísnivé údolí. Uprostřed potemnělého sálu sedí robot – dvojník spisovatele Thomase Melleho a vede zvláštní monolog. Co dělá člověka člověkem, kde je hranice lidské existence a kdy naše rozhodování převezme umělá inteligence? Divadelní přesah přednášek formálních jazyků a automatů nebo lekce z teoretické informatiky pro širokou veřejnost.
Víkend plný německy mluvícího divadla - Divadelní Flora den desátý, jedenáctý a dvanáctý.
Třiadvacátá Divadelní Flora dospěla do svého finále. Vrcholem druhého festivalového víkendu byla bezesporu adaptace německého nositele Nobelovy ceny Güntera Grasse – Plechový bubínek. Ve specifické verzi s jedním hercem a obrovskou židlí a v režijním provedení Olivera Reeseho, šéfa jedné z nejrespektovanějších evropských divadelních scén – Berliner Ensemble. Výborný Nico Holonics jako Oskar Matzerath během dvou hodin neslezl z pódia.